:

Često postavljena pitanja naših klijenata

1 Da li je obavezno zaključenje ugovora na dve godine?

Nije obavezno. Možete izabrati i paket koji nije vremenski uslovljen pa možete da koristite uređaj ili softver u periodu koji Vama odgovara.

2 Da li moram da koristim i plaćam internet preko SIM kartice?

Ne morate. Ukoliko na vašoj lokaciji imate internet, možete izabrati model bez SIM kartice i tako smanjiti troškove.

3 Da li moram da kupim fiskalnu kasu ili mogu koristiti svoj tablet ili laptop?

Novi zakon o fiskalizaciji omogućava da koristite postojeći računar ili tablet tako što instaliramo softver sa LPFR-om na vaš uređaj, a štampati možete na bilo kom štampaču.

5 Koliko koštaju nove fiskalne kase?

Osnovni modeli novih fiskalnh uređaja se uklapaju u cenu subvencije od 200e+PDV.
Mesečni ugovori za koriščenje softvera i korisničku podršku se razlikuju u zavisnosti koji paket izaberete.
Ukidaju se dosadašnji troškovi za fiskalizaciju, godišnji pregled, promenu zaglavlja, promenu poreskih stopa, zamenu memorije.

6 Na koji način je predviđena obuka za rad sa kasom?

To zavisi od kojeg prodavca kupujete uređaj. Neki provajderi šalju uređaj korisniku kurirskom službom, dok se kod nas vrši obuka svakom pojedinačnom korisniku prilikom preuzimanja uređaja, a i dalje nastavljamo sa korisničkom podrškom.

7 Kako da uradimo unos artikala ( roba ili usluge ) i cena u novi fiskalni uređaj?

Za svaku kasu kupljenu kod nas, mi radimo prebacivanje cenovnika iz stare kase ili unos novog cenovnika, tako da naš korisnik dobija uređaj sa artiklima spreman za rad.

Kategorija česta pitanja obuhvata sva pitanja koja ste nam slali kao upit a koja su vam bila nejasna u vezi fiskalizacije, izbora i kvaliteta fiskalnih kasa, načina rada sa novim kasama i dr.

Ukoliko neka od pitanja nismo obradili molimo vas da nam pišete.

Pozovi